Ontvang onze nieuwsbrief:

Verslag Innovatie Loont!

Groeneveld: Innovation Sucks Rijsdijk en de belangrijkste determinanten voor succes Top 3 voor succesvolle innovatie samenstellen

26 mei 2011: Dinsdag 24 mei 2011 werd duidelijk dat vernieuwen niet alleen plezier maar ook commercieel succes oplevert.


Uit de brainstorm is een aantal succesfactoren naar voren gekomen.

Tijdens de borrel hebben alle deelnemers hun persoonlijke top 3 aangegeven en daar is een top 5 uit gegenereerd:


> Ken de (behoeften van de) klant.
Als je in een project iets specifieks voor je klant bedenkt en ontwikkelt, heb je je startklant te pakken.

Hij is de ambassadeur voor je innovatie.


> Heb geduld

Vernieuwen geeft weerstand in alle gelederen, zowel intern als extern. Die weerstand moet worden weggemasseerd.


> Houd vol

Innoveren gaat met vallen en opstaan. Houd de horizon in de gaten. Als het gelukt is ontvang je de beloning.


> Weet dat innoveren als Topsport is

Heb een R&D afdeling met alleen de allerbeste mensen.


> Durf risico te nemen

Als je op basis van al je marktkennis een winstgevend idee hebt, zorg dan dat er voldoende ondersteunende middelen worden gealloceerd.

Ga er dan vol voor! Een halve innovatie is geen innovatie.

Wanneer met deze succesfactoren goed rekening wordt gehouden ''garandeert'' Booosting het succes van uw innovatie! Met groet! Berend Groeneveld - bestuurslid booosting, directeur Interdam Projects

 

Klik hier voor het programma.

De presentaties kunt u hier inzien.

1)

Booosting 24mei11 innovatie_loont_serge rijsdijkrsm

 

2) Booosting 24mei11 innovatie_loont_andrehameetemerford

 

3) Booosting 24mei11 innovatie_loont_hendrikgroeneweg

 

4) Booosting 24mei11 innovatie loont_esther_heblyoskomera

 

5) Booosting 24mei11 innovatie_loont_berendgroenevedinterdam

 

 

Meer presentaties van Booosting !

Naam:
Email:
Titel:
Commentaar:
Capcha:
Booosting platform voor koplopers in bouwinnovatie | T 06-2211 4701 | E info@booosting.nl | W www.booosting.nl